dissabte, 14 de febrer del 2015

Dia 1

El passat 30 de gener vaig conèixer la Fatima, la meva nova mentorada. Ja ens haviem presentat feia uns dies, però encara no haviem passat cap estona juntes. 

Vaig anar a recollir-la a l'escola, on hem decidit que serà el nostre punt de trobada d'ara endavant, i vam agafar l'autobús cap a Tarragona. Vaig proposar-li anar a veure una pel·lícula al cine i a ella li va semblar molt bona idea. Va escollir Paddington, una estrena familiar que ens anava molt bé perquè començava de seguida. 
Un cop dins la sala, ens vam trobar la Jennifer i la Zaida, que també participen al projecte. Vam veure la pel·lícula les quatre juntes i ens ho vam passar molt bé.

És una nena molt divertida i em va agradar molt conèixer-la. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada